Ninja na wszystkie odpowie…

Aktualne promocje

Szczegóły aktualnych promocji opisane są tutaj.


Kody rabatowe

1. Jak użyć kodu rabatowego?

Kod należy wpisać w polu „kod kuponu” w „koszyku„. W zależności od rodzaju kodu, może on np. obniżyć cenę danych produktów czy wartość całego koszyka.


Wysyłka

1. Ile kosztuje wysyłka?

Standardowa wysyłka na terenie Polski (kurier DPD, InPost, paczkomaty InPost, list polecony) – przy przedpłacie na konto jest bezpłatna (promocja tymczasowa!)

Opcja doręczenia w sobotę: +15zł

Opcja płatności za pobraniem: +20zł

2. Jaki jest termin wysyłki?

Standardowo większość rzeczy nadajemy w ciągu 24-48 godzin (dni robocze) po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W przypadku niektórych przedmiotów, czas ten może być nieco dłuższy, co staramy się zaznaczać na stronie produktu. Jeśli zamówienie składa się z kilku produktów, paczka zostanie nadana w terminie odpowiadającym produktowi z najdłuższym terminem wysyłki.

Jeśli termin wysyłki jest dla Ciebie kluczowy, prosimy o kontakt – ustalimy dokładną datę wysyłki – tak by zamówienie dotarło do Ciebie nie za wcześnie i nie za późno

3. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

W większości przypadków tak – opcja ta jest dodatkowo płatna (+20zł) – można ją wybrać w podsumowaniu zamówienia (następny krok za „Koszykiem”).

Opcja ta nie jest dostępna przy zamówieniach powyżej 10 000zł (kurier) i 5 000zł (paczkomat).

UWAGA – w przypadku wyboru tej metody płatności zamówienie musi zostać potwierdzone mailowo przez klienta (w odpowiedzi na przesłane przez nas potwierdzenie zamówienia). Proszę upewnić się, że WSZYSTKIE dane są prawdziwe i wypełnione poprawnie.

4. Czy jest opcja wysyłki do paczkomatu?

Tak, ale pod pewnymi warunkami – przede wszystkim chodzi oczywiście o gabaryty paczki – deska kitesurfingowa może się nie zmieścić 🙂 za to z koszulkami nie będzie problemu.

Maksymalne gabaryty takiej paczki to: 38x41x64cm i 20kg

Standardowo w tym przedziale mieszczą się:

  • ubrania
  • leashe, pompki i inne produkty z działu „Akcesoria”
  • pianki
  • bary
  • latawiec

5. O czym muszę pamiętać przy odbiorze paczki?

Należy sprawdzić w obecności kuriera, czy opakowanie nie jest uszkodzone – podarte, dziurawe itd.

6. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Standardowo realizujemy wysyłki tylko na terenie Polski. Wysyłka za granicę nie jest wykluczona, ale może wiązać się z dodatkowymi opłatami i pewnymi ograniczeniami – prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia szczegółów.


Dowód zakupu, reklamacja

1. Co jest dowodem zakupu?

Dowodem zakupu jest faktura lub paragon – prosimy o uważne wypełnienie danych kupującego.
NIP firmy proszę wpisać w ‚Uwagach do zamówienia’

2. Jak przebiega proces reklamacji?

Mamy nadzieję, że nigdy nie będziecie musieli nic reklamować – sprzęt kitesurfingowy oferowanych przez nas producentów jest wysokiej jakości i jego reklamacje zdarzają się niesłychanie rzadko, ale oczywiście wszystko jest możliwe – w takiej sytuacji…

Prosimy przesłać zgłoszenie mailowo – potrzebne będą:

  • kopia dowodu zakupu, data zakupu,
  • dokładny opis i zdjęcia uszkodzenia,
  • Twoje imię i nazwisko oraz nr telefonu

Zwroty

1. Nie mój rozmiar, nie podoba mi się – czy mogę to zwrócić?

Mamy nadzieję, że wszystko będzie Ci się podobać 🙂 ale oczywiście (zresztą zgodnie z wymaganym prawem):

Tak, towar można do nas zwrócić – należy go odesłać w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru wraz z dowodem zakupu / numerem faktury i danymi do przelewu. Prosimy o wcześniejszy kontakt  – najlepiej mailowo. Nie jest to wymagane, ale będziemy wdzięczni za podanie przyczyny zwrotu. Możesz skorzystać z gotowego formularza zwrotu.

Należy pamiętać, że towar powinien być nieużywany, w pełni sprawny – pozbawiony wszelkich wad. Koniecznie trzeba go również odpowiednio zabezpieczyć, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Wraz z towarem należy odesłać oryginalne opakowanie, instrukcje, dołączone dokumenty, metki itd.


Jeśli macie jeszcze jakiekolwiek pytania, nie ma się co krępować 🙂

Tel.: 

Ninja nie zostawi po wątpliwościach suchej nitki!

KiteNinja - logo