Ninja na wszystkie odpowie…

Kody rabatowe

1. Jak użyć kodu rabatowego?

Kod należy wpisać w polu „kod kuponu” w „koszyku„. W zależności od rodzaju kodu, może on np. obniżyć cenę danych produktów czy wartość całego koszyka.


Wysyłka

1. Jaki jest termin wysyłki?

Standardowo większość rzeczy nadajemy w ciągu 24 godzin (dni robocze) po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W przypadku niektórych przedmiotów, czas ten może być nieco dłuższy, co staramy się zaznaczać na stronie produktu (produkt „na zamówienie”). Jeśli zamówienie składa się z kilku produktów, paczka zostanie nadana w terminie odpowiadającym produktowi z najdłuższym terminem wysyłki.

Jeśli termin wysyłki jest dla Ciebie kluczowy, prosimy o kontakt – ustalimy dokładną datę wysyłki – tak by zamówienie dotarło do Ciebie nie za wcześnie i nie za późno

2. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

W większości przypadków tak – opcja ta jest dodatkowo płatna – można ją wybrać w podsumowaniu zamówienia (następny krok za „Koszykiem”).

Opcja ta nie jest dostępna przy zamówieniach powyżej 10 000zł (kurier) i 5 000zł (paczkomat).

UWAGA – w przypadku wyboru tej metody płatności zamówienie musi zostać potwierdzone mailowo przez klienta (w odpowiedzi na przesłane przez nas potwierdzenie zamówienia). Proszę upewnić się, że WSZYSTKIE dane są prawdziwe i wypełnione poprawnie.

3. Czy jest opcja wysyłki do paczkomatu?

Tak, ale pod pewnymi warunkami – przede wszystkim chodzi, oczywiście, o gabaryty paczki – deska kitesurfingowa może się nie zmieścić 🙂 za to z koszulkami nie będzie problemu.

Maksymalne gabaryty takiej paczki to: 38x41x64cm i 20kg

Standardowo w tym przedziale mieszczą się:

  • ubrania
  • leashe, pompki i inne produkty z działu „Akcesoria”
  • pianki
  • bary
  • latawiec

4. O czym muszę pamiętać przy odbiorze paczki?

Należy sprawdzić w obecności kuriera, czy opakowanie nie jest uszkodzone – podarte, dziurawe itd.

5. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Standardowo realizujemy wysyłki na terenie całej UE


Dowód zakupu, reklamacja

1. Co jest dowodem zakupu?

Dowodem zakupu jest faktura lub paragon – prosimy o uważne wypełnienie danych kupującego.
NIP firmy proszę wpisać w 'Uwagach do zamówienia’

2. Jak przebiega proces reklamacji?

Mamy nadzieję, że nigdy nie będziecie musieli nic reklamować – sprzęt kitesurfingowy oferowanych przez nas producentów jest wysokiej jakości i jego reklamacje zdarzają się niesłychanie rzadko, ale, oczywiście, wszystko jest możliwe – w takiej sytuacji…

Prosimy przesłać zgłoszenie mailowo – potrzebne będą:

  • kopia dowodu zakupu, data zakupu,
  • dokładny opis i zdjęcia uszkodzenia,
  • Twoje imię i nazwisko oraz nr telefonu

Zwroty

1. Nie mój rozmiar, nie podoba mi się – czy mogę to zwrócić?

Mamy nadzieję, że wszystko będzie Ci się podobać :), ale:

Tak, towar można zwrócić – należy go do nas dostarczyć w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru wraz z dowodem zakupu. Jeśli płaciłeś za zakupy u kuriera – „za pobraniem”, prosimy również o przesłanie danych do przelewu. Prosimy o wcześniejszy kontakt  – najlepiej mailowo. Nie jest to wymagane, ale będziemy wdzięczni za podanie przyczyny zwrotu. Możesz skorzystać z gotowego formularza zwrotu.

Należy pamiętać, że towar powinien być nieużywany, w pełni sprawny – pozbawiony wszelkich wad. Koniecznie trzeba go również odpowiednio zabezpieczyć, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Wraz z towarem należy odesłać oryginalne opakowanie, instrukcje, dołączone dokumenty, metki itd.


Jeśli macie jeszcze jakiekolwiek pytania, nie ma się co krępować 🙂

Tel.: 

Ninja nie zostawi po wątpliwościach suchej nitki!

KiteNinja - logo

Tax Free