Ninja na wszystkie odpowie…

 

Aktualne promocje

Szczegóły aktualnych promocji opisane są tutaj.

 


Kody rabatowe

1. Jak użyć kodu rabatowego?

Kod należy wpisać w polu „kod kuponu” w „koszyku„. W zależności od rodzaju kodu, może on np. obniżyć cenę danych produktów czy wartość całego koszyka.

 


Wysyłka

1. Ile kosztuje wysyłka?

Standardowa wysyłka na terenie Polski (kurier DPD, InPost, paczkomaty InPost, list polecony) – przy przedpłacie na konto jest bezpłatna (promocja ważna do końca września 2016r.)

Opcja doręczenia w sobotę: +15zł

Opcja płatności za pobraniem: +20zł

 

2. Jaki jest termin wysyłki?

Standardowo większość rzeczy nadajemy w ciągu 24-48h (dni robocze) po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W przypadku niektórych przedmiotów, czas ten może być nieco dłuższy – jest to zawsze zaznaczone na stronie produktu. Jeśli zamówienie składa się z kilku produktów, paczka zostanie nadana w terminie odpowiadającym produktowi z najdłuższym terminem wysyłki.

Większość przedmiotów wysyłamy kurierem DPD lub na życzenie klienta – InPost (paczkomaty) – przewidywany czas doręczenia wynosi 24h od momentu nadania.

Małe przedmioty – np. koszulki i leashe standardowo wysyłamy listem poleconym Poczty Polskiej (priorytet) – przewidywany czas doręczenia wynosi 24h od momentu nadania.

Np. jeśli zamówisz latawiec w poniedziałek o godz. 10 rano, najprawdopodobniej otrzymasz go w środę. Jeśli zamówienie złożysz po południu, bardziej prawdopodobne jest doręczenie w czwartek.

Jeśli w poniedziałek zamówisz latawiec (przy którym napisane jest „wysyłka w 24h”) i koszulkę (przy której napisane jest „wysyłka w 72h”), całą paczkę otrzymasz najprawdopodobniej w piątek.

 

Jeśli termin wysyłki jest dla Ciebie kluczowy, prosimy o kontakt – ustalimy dokładną datę wysyłki – tak by zamówienie dotarło do Ciebie nie za wcześnie i nie za późno

 

3. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

W większości przypadków tak – opcja ta jest dodatkowo płatna (+20zł) – można ją wybrać w podsumowaniu zamówienia (następny krok za „Koszykiem”).

Opcja ta nie jest dostępna przy zamówieniach powyżej 10 000zł (kurier) i 5 000zł (paczkomat).

UWAGA – w przypadku wyboru tej metody płatności zamówienie musi zostać potwierdzone mailowo przez klienta (w odpowiedzi na przesłane przez nas potwierdzenie zamówienia). Proszę upewnić się, że WSZYSTKIE dane są prawdziwe i wypełnione poprawnie.

 

4. Czy jest opcja wysyłki do paczkomatu?

Tak, ale pod pewnymi warunkami – przede wszystkim chodzi oczywiście o gabaryty paczki – deska kitesurfingowa może się nie zmieścić 🙂 za to z koszulkami nie będzie problemu.

Maksymalne gabaryty takiej paczki to: 38x41x64cm i 20kg

Standardowo w tym przedziale mieszczą się:

  • ubrania
  • leashe, pompki i inne produkty z działu „Akcesoria”
  • pianki
  • bary
  • latawiec – 1szt.

Jeśli jesteś zainteresowany(a) taką wysyłką, wystarczy że napiszesz nam w „uwagach” (podsumowanie zakupów – kasa), do jakiego paczkomatu mamy ją nadać. Koszt wysyłki się nie zmienia.

W przypadku doręczenia do paczkomatu – przesyłkę należy odebrać w przeciągu 72h.

 

5. O czym muszę pamiętać przy odbiorze paczki?

Należy sprawdzić w obecności kuriera, czy opakowanie nie jest uszkodzone – podarte, dziurawe itd.

 

6. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Standardowo realizujemy wysyłki tylko na terenie Polski. Wysyłka za granicę nie jest wykluczona, ale może wiązać się z dodatkowymi opłatami i pewnymi ograniczeniami – prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia szczegółów.

 


Dowód zakupu, reklamacja

1. Co jest dowodem zakupu?

Dowodem zakupu jest faktura – „na firmę” lub imienna w przypadku osób fizycznych („kowalscy”) – prosimy o uważne wypełnienie danych kupującego! Faktura dołączona będzie do przesyłki.

 

2. Jak przebiega proces reklamacji?

Mamy nadzieję, że nigdy nie będziecie musieli nic reklamować – sprzęt kitesurfingowy oferowanych przez nas producentów jest wysokiej jakości i jego reklamacje zdarzają się niesłychanie rzadko (do tej pory w naszym sklepie nigdy nie było takiej sytuacji!), ale oczywiście wszystko jest możliwe – w takiej sytuacji…

Prosimy przesłać zgłoszenie mailowo – potrzebne będą:

  • kopia dowodu zakupu (faktury), data zakupu,
  • dokładny opis i zdjęcia uszkodzenia,
  • Twoje imię i nazwisko oraz nr telefonu

 


Zwroty

1. Nie mój rozmiar, nie podoba mi się – czy mogę to zwrócić?

Mamy nadzieję, że wszystko będzie Ci się podobać 🙂 ale oczywiście (zresztą zgodnie z wymaganym prawem):

Tak, towar można do nas zwrócić – należy go odesłać w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy z numerem dowodu zakupu i danymi do przelewu. Prosimy o wcześniejszy kontakt  – najlepiej mailowo. Nie jest to wymagane, ale będziemy wdzięczni za podanie przyczyny zwrotu. Możesz skorzystać z gotowego formularza zwrotu.

Należy pamiętać, że towar powinien być w pełni sprawny – pozbawiony wszelkich wad. Koniecznie trzeba go również odpowiednio zabezpieczyć, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Wraz z towarem należy odesłać oryginalne opakowanie, instrukcje, dołączone dokumenty, metki itd.


 

Jeśli macie jeszcze jakiekolwiek pytania, nie ma się co krępować 🙂

Tel.: 

Ninja nie zostawi po wątpliwościach suchej nitki!

KiteNinja - logo